Online Diary budak baik98: Penantian Itu Satu Penyeksaan , :')

Jumaat, 13 April 2012

Penantian Itu Satu Penyeksaan , :')

- haii gais ! firstt aku nak cakapp , aku sakit hati dengan diaa lewls~ , aku dah tunggu dia berbulan-bulan . Tapi , die buat aku macam nii . what on earth ?! hmm , mungkin die dah tak sayang aku lagi dahh macam dulu . hmm . okayy , aku fahamm . Mungkin die bukan untuk aku kann ? okayyy , finee wehhh , fineeeee ! - ayat nano . lepastu , tahun nii , tahun yang paling "MEMBOHSANKANN" bagii akuu . Derr~ . Sumpah aku tak sukaa tahun nii . I miss 2011 alreadyy :'( . Then , akuu ushaa 'pesbuk' akuu , ramai couple-2 dah breakk . haihh , pelik betol . pastuu aku bukak ratio , ehh silapp radio *ni kes ingat buku math je dalam otak* , semua laguu macam perli akuu jehh . cehh ! finee wehhhh ! fineeeeee ! - ayat nano . haha . kayy , helly haku hengok hayat hat hatas hihh .*sengau sikit* :3 okayy , gtg lahhh . ada hw yang perlu dibereskann . kalau korang nak tauu , aku selalu lepak kat belog nii . > http://didiwhoa.blogspot.com selalulahh lepak situu , gerenti korang akan gelakk-2 sampai rumah nak robohh . hahaha . kayy , bye strangers :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen